• Home

Blog

Полза от корпоративните подаръци

Полза от корпоративните подаръциКорпоративния подарък Ви разграничава от конкурентите

В днешния свят, с появата на все повече и повече нови фирми всеки ден, е по-важно от всякога да поддържате конкурентно предимство във вашата индустрия. В крайна сметка, ако има някой, който предлага по-добро обслужване, по-добър продукт или по-добро преживяване, въпрос на време е клиентите ви да започнат да мислят за преминаване към друг доставчик на услуги.

Предоставянето на редовни корпоративни подаръци на вашите клиенти е само един от многото начини да отделите марката си от конкуренцията. Това не само показва, че сте фирма, която искрено се грижи за своите клиенти, но също така показва, че сте готови да отидете над и извън конкурентите си, за да накарате клиентите да се усмихнат. След като постигнете това конкурентно предимство, въпрос на време е да откриете, че печелите все повече и повече клиенти.

Корпоративния подарък създава близост

Корпоративният подарък е практика за създаване на близост със служители, клиенти или потенциални клиенти – независимо дали подарявате физически артикул, като например практичен предмет или чрез нефизически подарък като Gift карта или преживяване (като самолетни билети или билети за концерти).

Защо е важен корпоративния подарък?

Получаването на подарък е мощно преживяване, създава усещане за връзка с даряващия и може да създаде положителни асоциации с човек или фирма. Компаниите и търговците отдавна разчитат на силата на подаряването, за да осигурят по-добри взаимоотношения с потенциални и съществуващи клиенти, за да покажат признателност към техния бизнес. Когато се използва като част от цялостните ви усилия за задържане на служители, подаряването може да бъде много ефективно по отношение на възвръщаемостта на инвестициите и степента на удовлетвореност.

Психология на корпоративните подаръци

Ефективността на подаряването на подаръци има силна връзка с неговото психологическо въздействие върху получателя. Това е отчасти защото физическият контакт с подарък води до чувство за собственост върху него. Освен това влияе на чувството за взаимност и доверие.

Потенциални клиенти

Подаряването може да мотивира тези, които все още не са ваши клиенти, да станат такива. Всъщност 80% от потребителите казват, че е по-вероятно да правят бизнес с компания, ако тя предлага персонализирани преживявания, според Instapage. Изпращането на точния подарък в точното време може да бъде мотиватор за потенциалните клиенти да предприемат желано действие, като например извършване на покупка.

Клиенти

Клиентите също могат да се възползват от своевременно подарен подарък. Подаръкът може да им даде да разберат, че бизнесът им се оценява, да ги насърчи да продължат своята услуга или да станат посланици на компанията, когато е минало известно време от последното взаимодействие.

Служители

Клиентите и партньорите не са единствените хора, които бизнесът трябва да вземе под внимание. Ключът към отличните резултати е скрит във фирмата. Проучване показва, че при 57% от хората получаването на подаръци ги кара да се чувстват по-ценени.

Тези подаръци, особено когато са с добро качество и добре персонализирани, създават в хората усещането, че са оценени от работодателя и създават чувство за принадлежност и връзка с екипа. Тези чувства се трансформират в начина, по който служителите се справят с ролите си и качеството на услугата, която те предоставят на външни заинтересовани страни, клиенти и потенциални такива.

Статистика за корпоративно подаряване

Корпоративното подаряване е ефективно по много причини: има широкообхватен, положителен ефект върху получателите и предизвиква реципрочност на психологическо и емоционално ниво. Нека да разгледаме няколко свързани с това статистически данни:

  • 38% от анкетираните казват, че подаръците влияят върху тяхното отношение към изпращача. Добавената стойност която дава подаръка подсилва стойността на марката по дълбок и интуитивен начин.

Кампаниите с корпоративни подаръци носят:

  • 27% по-голяма възможност за продажба
  • 40% по-голяма вероятност за нови клиенти, в сравнение с кампании без корпоративни подаръци.